Ιωάννου Θεοτόκη 23Α, Κέρκυρα             26610 42 322              akavvadias@hotmail.com

Συμβουλές

ΔΙΑΚΟΠΗ ΚΑΝΙΣΜΑΤΟΣ

Είτε είναι η πρώτη φορά που προσπαθείτε να κόψετε το κάπνισμα είτε έχετε προσπαθήσει πολλές φορές προηγουμένως, μπορείτε να το πετύχετε µε την κατάλληλη βοήθεια και υποστήριξη. Οι καπνιστές έχουν μεγαλύτερες πιθανότητες να διακόψουν το κάπνισμα όταν γνωρίζουν τις δυσκολίες που πρόκειται να αντιμετωπίσουν και τον τρόπο για να τις παρακάμψουν. Οι παρακάτω "ασκήσεις" θα σας βοηθήσουν να καταστρώσετε το δικό σας σχέδιο για την επιτυχία.

1. Προετοιμαστείτε: Σκεφθείτε καλά τους λόγους για τους οποίους θέλετε να διακόψετε το κάπνισμα και προετοιμασθείτε με τους τρόπους αντιμετώπισης των δυσκολιών που θα αντιμετωπίσετε στα πλαίσια της προσπάθειας σας.

2. Σκεφθείτε και καταγράψτε το πώς αισθάνεστε όταν καπνίζετε

3. Σκεφτείτε και καταγράψτε γιατί θέλετε να κόψετε το κάπνισμα: Αν έχετε προσπαθήσει και πάλι στο παρελθόν έχετε μία πολύτιμη εμπειρία που μπορείτε να αξιοποιήσετε στο σχέδιο σας για την επιτυχία.

4. Σκεφτείτε και καταγράψτε γιατί αποτύχατε τις προηγούμενες φορές:

» Ποιοί ήταν οι παράγοντες που σας βοήθησαν περισσότερο
» Ποιοί αυτοί που σας δυσκόλεψαν περισσότερο
» Τι διαφέρει τώρα από τις προηγούμενες φορές

5. Αποφύγετε καταστάσεις: Μερικές συνήθειες ή δραστηριότητες στη καθημερινή ζωή μπορεί να συνδέονται με την "απόλαυση" ενός τσιγάρου. Αν ξέρετε ότι θα βρεθείτε σε μία τέτοια κατάσταση που δεν μπορείτε να αποφύγετε, και την έχετε συνδέσει με το να καπνίσετε ένα τσιγάρο, φαντασθείτε τον εαυτό σας στην κατάσταση αυτή, σαν μη καπνιστή και χρησιμοποιείστε κάποια από τις πιο κάτω εναλλακτικές λύσεις:

6. Καθημερινές συνήθειες: Χρησιμοποιείστε οτιδήποτε μπορεί να απασχολήσει τα χέρια σας, οσοδήποτε ασήμαντο και αν φαίνεται

7. Συναναστροφή με καπνιστές: Παραμείνετε σε "καθαρό" περιβάλλον όσο το δυνατόν περισσότερο, προτιμήστε φίλους μη καπνιστές

8. Ένταση και stress: Κάντε γυμναστική, βαθιές εισπνοές, τηλέφωνο σε ένα φίλο

9. Πρωινό ξύπνημα: Κάντε ένα περίπατο αμέσως μετά το ξύπνημα, αλλαγή των συνηθειών το πρωί

10. Αίσθημα κατάθλιψης: Αποκτήστε ένα νέο hobby, παίξτε με τα παιδιά σας ή με ένα κατοικίδιο ζώο

11. Ορίστε ημερομηνία διακοπής: Ορίστε τη μέρα που θα σηματοδοτήσει την οριστική διακοπή του καπνίσματος.. Καθορίστε την ημερομηνία διακοπής του καπνίσματος και προετοιμάστε ψυχολογικά

12. Αλλάξτε τις συνήθειες σας που σχετίζονται με το κάπνισμα

13. Την ημέρα της διακοπής: Βεβαιωθείτε απόλυτα ότι δεν έχετε τσιγάρα, αναπτήρες ή σταχτοδοχεία. Μην κρατάτε καμία "εφεδρεία" όπως συνηθίζατε προηγουμένως για "περιπτώσεις ανάγκης" ή για μια "βροχερή μέρα"

ΜΗΝ ΠΑΡΑΙΤΕΙΣΤΕ!!
ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΙΠΛΑ ΣΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΣΑΣ ΒΟΗΘΗΣΟΥΜΕ!!!

1ASTHMA  1COPD  1SLEEP STUDY

1NIGHT ACIDIMETRIC TITRATION  1spirometry  1ONCOLOGY ASSESSMENT

1SURGERY STOP SMOKING  1lomoxeis anepnestikou

  Ιωάννου Θεοτόκη 23Α, Κέρκυρα             26610 42 322              akavvadias@hotmail.com

Aποδοχή Cookies
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies της Google ή/και άλλων παρόχων για την παροχή των υπηρεσιών του, για να βεβαιωθούμε ότι η ιστοσελίδα είναι φιλική προς το χρήστη και την λειτουργικότητα της,
Η Google κοινοποιεί πληροφορίες σχετικά με την από μέρους σας χρήση αυτού του ιστότοπου. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies